Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2007 22:51 - напълни ми душата
Автор: wildroses Категория: Други   
Прочетен: 4252 Коментари: 23 Гласове:
0

Последна промяна: 26.01.2007 23:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тази вечер за първи път бях на едно своеобразно кръщене. Присъствах на премиерата на книгата "Бяс и рози" на Стефан Кръстев. Толкова въодушевление, позитивна енергия, усещане за уют и топлина от близост, на едно място и по едно и също време нечесто се случва, пък и да съвпадне. Много се радвам, че бях част от тази атмосфера и от прилива на едно неописуемо усещане за комфорт и задружие. Няколкото частици от творчеството му (2- 3 разказа) бяха прочетени с голям и заразителен ентусиазъм :) Още повече, че бяха на фона на красивите картини в галерията и оранжевите и топли цветове...а картините са другата страна на изкуството, която много харесвам. 
 От известно време исках да направя нещо различно, да разнообразявам повече изживяванията си..и като че ли сега проумях, че начинът да ти се случи това, което искаш, е да имаш и инициативата и готовност за действие..и не само да чакаш, ами и да понаправиш все пак нещо, за да допринесеш за реализирането на желанията си. Иначе като ги получа какво, само ще се чудя какво да ги правя :)
 Разбрах, че спонтанността и отдаването на момента са ключът към красивото и ценното, че те правят творческите искри да засияват у читателите.  Желая на Стефан всяка следваща творческа стъпка да носи все такива и все по- силни емоции, а аз...заредих се с ентусиазъм за дни напред. Прекаленото старание, стремежът да имаш или постигнеш нещо е излишно, когато това, което правиш, ти доставя удоволствие. А то си личи в очите кога това е така, както в думите и се усети тази вечер. Дано намираме радостта в ежедневните си дейности и без усилие да я умножаваме чрез споделяне. Затова и споделих това си изживяване...с препълнена от (приблизително) двучасовия досег с изкуството душа :))) 
Запознах се и с candysays- още една съблогерка..хихи нетът събира хората и някак стават по- реални емоциите, като се пренесат от виртуалното пространство и се разпространяват.
 
Книгата говори сама за себе си, но аз исках да кажа за срещата си с човека, стоящ зад нея, защото не искам да очаквам някой друг да направи нещо или пък да си мисля, че няма нужда. Наистина е хубаво да изразиш отношението си, защото ако аз не го направя- кой вместо мен ще каже как аз се чувствам. 


Тагове:   напълни,


Гласувай:
0



1. sunflower - :)
26.01.2007 23:10
Аз не можах да се присъединя и съжалявам!

Преди се интересувах от духовно развитие. Сега май се интересувам от чисто изкуство. Срещалата съм хора, които се интересуват от духовно развитие (ще се сетиш кой) и срещнах Стефан. Ония с духовното развитие ще му носят от девет по девет по девет кладенеца вода! :)))))
цитирай
2. estrella - Да разбирам ли
26.01.2007 23:10
че представянето в София на книгата съм го изпуснала?

цитирай
3. wildroses - Съни,
26.01.2007 23:21
изкуството му радва душевно :))) има общо с духа, без претенции чисто и просто носи чистота :))
Разбрах, че ще има премиери и в други градове, из цялата страна :)
Естрела, ами днес беше, след малка промяна на първоначалното място, но доколкото разбрах утре ще излъчат представянето по ТВ- то...което си е компенсация за пропусналите :)))
цитирай
4. sunflower - Именно, именно ...
26.01.2007 23:25
... прекрасно си се изразила! "Без претенции" ... и "носи чистота" :)))))) Нямам какво да добавя :)
цитирай
5. ani101 - Толкова съм съгласна с теб " че ...
27.01.2007 00:11
Толкова съм съгласна с теб " че начинът да ти се случи това, което искаш, е да имаш и инициативата и готовност за действие..и не само да чакаш, ами и да понаправиш все пак нещо, за да допринесеш за реализирането на желанията си."

Не съм чела нищо то Стефан Кръстев, но ето че сега мога да го направя :)
цитирай
6. wildroses - :)))
27.01.2007 00:17
Радвам се, че спомогнах за това решение :))
цитирай
7. анонимен - Графомания в действие :)))
27.01.2007 14:24
Разказите на Стефан са си 100-процентова графомания, за да не кажа и нещо по-силно. Хубавото обаче е, че за всеки влак си има пътник.
Така е от край време, един се облича в Гучи и Армани, друг се харесва и с дрехи втора-трета употреба, купени от битака.
цитирай
8. анонимен - Wildrose, ти уж си умно момиче, с...
27.01.2007 14:32
Wildrose, ти уж си умно момиче, странно е как не разбираш кое е истинска литература, а кое е просто словоблудство и графомански излияния на един нереализиран в професията си човек, смятащ себе си кой знае защо за голям творец! Оттук и до лудостта е само една крачка.
цитирай
9. wildroses - Никой,
27.01.2007 15:38
освен вътрешното ми усещане, не може да ми каже кое е и кое не истинска литература. Възхищавам се на споделената лудост, както Стефан се изразява. И от личното си наблюдение мога да кажа, че той с нищо не показва, че се смята за голям творец. Така и творчеството му...просто Е. Няма нужда от защита, но почувствах че трябва да изразя гледната си точка.
Всеки с предпочитанията си, нали :))
цитирай
10. анонимен - Ако този Стефан се казваше Стефа...
27.01.2007 19:52
Ако този Стефан се казваше Стефанка, пак ли щеше да си толкова въодушевена и екзалтирана на премиерата на книгата? Помисли си малко!
цитирай
11. wildroses - Не смятам,
27.01.2007 19:53
че това има нещо общо с темата. Какво е значението на пола за насладата от изкуството?!
цитирай
12. анонимен - Огромно! Ако авторът на тази книга ...
27.01.2007 19:56
Огромно! Ако авторът на тази книга беше от твоя пол, нямаше така да и се кефиш, признай си!
цитирай
13. wildroses - Всеки гледа от своята си
27.01.2007 20:00
камбанария.
Няма какво да признавам, освен признанието за таланта, който не се определя от такива признаци :))). Има много хора, например от блога, които са от женски пол и това не значи, че не ги чета и не им се възхищавам. Точка.
цитирай
14. анонимен - Хей, ти да не се влюби вече платон...
27.01.2007 20:02
Хей, ти да не се влюби вече платонично в твоя Cefu? А? Или харесваш само текстовете му?
цитирай
15. анонимен - А как намираш време и за четене за ...
27.01.2007 20:05
А как намираш време и за четене за изпити, и за ходене на представяния на книги? Само заради любовта ти към чистото изкуство и таланта?
цитирай
16. wildroses - Не мислех, че
27.01.2007 20:09
ще се наложи, но заради такива анонимни включвания ще трябва да активирам една опция.
Няма лошо човек да изразява позицията си, но поне да има силата името му да застане зад нея.
цитирай
17. cefulesteven - wildroses
28.01.2007 09:56
Радвам ти се. Радвам се на всички които бяха с мен онази вечер, а те не бяха малко. Никак малко, а и емоцията в залата беше тъй силна и искрена, че преживяването пожелавам на всеки.

Разкошно беше:))))

Какво е изкуството ми, ще има да се спори, но това което е безсъмнено е красотата на тези кратки мигове които не би ги имало без него и от които живота се нуждае.

Посееш ли жито, жито ще поникне.
Посееш ли моркови и домати, моркови и домати ще поникнат.
Не може да се сее буря, а да никне обич.
Не може да се сее обич и да никне буря.

Радвам се, че те има и ги има и всички тези които ме четат, а критиците ми....Те просто са опровергани от живота....

:))))

цитирай
18. wildroses - :)))
28.01.2007 12:02
животът е най- силният аргумент :)
Кратките мигове- какво друго, освен да се множат..за да подкрепят живота и изкуството.
Продължавай все така да радваш :)
цитирай
19. candysays - Изпуснала съм дискусията :)))
28.01.2007 15:09
защото чак сега влизам в Интернет след петък вечерта...
Та да споделя и аз- и аз се радвам, че дойдох! И че се запознах и с теб, wildroses- ти си прекрасно момиче :)) И много чист човек...Аз усещам тези неща... Като Стефан ;)))

П.С. Що се отнася до "анонимния"- добре си направила, че си забранила анонимните коментари! Аз направих същото, и то заради съвсем същия човек! Наистина... Аз го познавам лично (за мое съжаление)- той ми е колега в Министерството... Отвратително долно създание... от типа дето само се ровят в чуждите неща и животи, и все си мислят, че вадят оттам нещо "пикантно" или мръсно и им е кеф да оплюват после хората... Да си измислят нелепици и да злословят!... Което е непростима гнусотия и признак за нищожно съществувание, според мен...
Както и да е. Извини ме за това, но много му се ядосах пак :( Следващия път, ако се наложи, ще му напиша някъде публично и името, защото знам кой е, та току-виж се усетил и престанал да прави мизерии на хората..........
цитирай
20. wildroses - Благодаря ти, Кенди!
28.01.2007 15:20
:)))
Относно анонимния- това си е негова работа, безсмислено е да се ядосваме. Не ми пречи, дотолкова доколкото не се меси и обобщава неща, които нямат общо с него. Както напомни Стефан- каквото посееш, това ще пожънеш..по- добре да се насочим към по- полезни дейности, включително мисловни :)))
цитирай
21. cefulesteven - candysays и wildroses
28.01.2007 19:48
:)))))

Вече ви се усмихвам почти от дома. Прибрах се, но впечатленията не са ме напуснали. Прекрасна вечер беше и с прекрасни хора...

Дано имаме още много радостни поводи. Всички ние....


цитирай
22. candysays - Разбира се, розичке! :)))
28.01.2007 19:51
Просто исках да ти пиша за него, защото наистина съм сигурна, че е човека, който познавам лично... Пред мен е казвал (без да го познава, а и да го е чел, разбира се) че Стефчо е графоман... според него...

Иначе- поздрави и положителна енергия и добри думи само желая на теб (и на себе си ;) през новата седмица! :-)
цитирай
23. wildroses - Включвам се към
28.01.2007 20:29
пожеланията...и лек Път :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wildroses
Категория: Други
Прочетен: 679189
Постинги: 168
Коментари: 1003
Гласове: 5376
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930