Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2006 20:08 - Есенни щрихи
Автор: wildroses Категория: Забавление   
Прочетен: 945 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.11.2006 20:24


През прозореца се виждат летящи птици.
Гледката предизвиква разни (зареяни) мисли у мен:
Защо да  не  чувствам тяхната свобода, да я изразявам и да съм това, което съм? Какво ми пречи да усещам лекотата на полета, да правя това, което искам?
 Страховете дърпат назад. (птиците трябва  да са безстрашни)
С различна форма и едно и също съдържание. Искам да се освобождавам от тях; като товарите в балон с горещ въздух- нужни до определен момент, но дългото им задържане вече няма да е белег на спомагателната им роля:) 
 Аз решавам кога и как да ги използвам като лост. А решението е вълшебната пръчица кураж да влезе в действие :)

image
С куража
 напред...включително и по непознати пътеки
приканващи за миг да се поспреш и да се наслаждаваш на изследователския  нюх, за което не е необходима специална квалификация...само доза детско любопитство:)
 Да познаеш уроците по щедрост на есента, която с размах разлива тонове от палитрата си в короните на дърветата и по стволовете им- в локви от капещи листа; кичеща природата с жади и рубини, даром...
 Искам (девизът на зодията ми е "Аз искам":)) и аз да давам най-доброто от себе си. 
    
 





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wildroses
Категория: Други
Прочетен: 679050
Постинги: 168
Коментари: 1003
Гласове: 5376
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930