Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2007 19:08 - Кръговрат
Автор: wildroses Категория: Други   
Прочетен: 1366 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 02.03.2007 19:13


 Като за в петък вечер, една любима песен...

Кръговрат
Б.Т.Р.

Птиците летят високо
Знам че искам аз да бъда като тях
Отвори очите си широко
Тук е твоята реалност, няма как!

Сам вървя по стари пътеки,
Там където бил съм преди
Мисля си какво ли остава -
миг, в който идва дъжда

Пр.: В този свят имаш избор:
да си щастлив или без изход.
Така че знай - това остава
След всеки дъжд слънце изгрява

В делника забързани
лудо тичат хора и летят коли
В този омагьосан кръг
всеки вижда само своя личен път

Пак вървя и още усещам
там където бил съм преди
Мисля си какво ли остава -
прашен път и безброй следи.

Пр.: Ден след ден ти имаш избор
да си щастлив или без изход
Така че знай - това остава
След всеки дъжд слънце изгрява



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. comfy - Спомням си, че
02.03.2007 20:10
през 1989 година имаше конкурс за авторски песни - републикански конкурс, а се провеждаше в Нови Пазар - Шуменско. Председател на журито беше Розмари Стателова - тогава беше известна. Аз също участвах със своя песен, но тя се оказа... за друг конкурс..:)) Та, точно тогава там, участваха и Б.Т.Р., които тогава на мен не ми харесаха въобще, но, трябва да призная, че оттогава насам те много напреднаха!! Браво на момчетата!!
За последен път ги гледах в Каварна по-миналата година, когато бяха подгряваща група на Скорпионс! :)........
Благодаря ти, че пускаш този текст - аз песента не я познавам, но ми е интересно да прочета за какво пеят, както и да видя какво си предпочела ти, понеже ти имам доверие, че ще избереш нещо стойностно...
Приятна вечер, Диди! ;)*
цитирай
2. wildroses - ...
02.03.2007 23:21
от 91г. започват звукозаписния период :) Песента е от албума "Играта", който като цяло ми е любим. И... благодаря за доверието :))
В края на миналата година гледах Б.Т.Р. на концерта на Щурците и емоцията наживо наистина е несравнима :))))
А ти си бил на концерта на Скорпионс ...супееер!

Приятна вечер, comfy!
цитирай
3. tera - добро утро,
03.03.2007 08:05
харесвам БТР, тази песен конкретно сигурно съм я чувала, но не се сещам в момента за мелодията. Даже в стария офис се засекох в асансьора с едно от момчетата - онзи мъничкия с дългата коса, голям сладур, поразговорихме се и пратих много поздрави и на останалите. Така че задочно сме си близки :)))
Най- много ми харесват първите два стиха от припева - напомнят ми , че съм направила правилният избор :)
Поздрави :)))
цитирай
4. wildroses - :)))
03.03.2007 12:18
Радвам се, че ви е харесал текстът. В youtube има техни песни, но тази я нямаше. Обаче ето къде може да я изслушате и видите: http://btr.cc/video/index.php

Приятна почивка!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wildroses
Категория: Други
Прочетен: 679387
Постинги: 168
Коментари: 1003
Гласове: 5376
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930